Van bouwaanvraag tot uitvoeringsplan

Voor de opmaak van het digitale bouwaanvraagdossier zorgen wij. Hulp nodig om je dossier in het omgevingsloket te raadplegen? Geen probleem, we helpen je graag. Tijdens de behandeling van de bouwaanvraag, maken we het aanbestedingsdossier in orde.
We bespreken en kiezen jouw voorkeursmaterialen. Leveranciers leggen we vast. Zo gebruiken we de tijd waarin we wachten op de overheid nuttig om opnieuw enkele zorgen bij je weg te nemen. 

Wij contacteren verschillende aannemers om de prijzen onderling te vergelijken en naast onze ramingskosten te leggen.
Deze prijsvergelijking vermeldt ook de datum waarop de ruwbouwaannemer van start gaat.
Prijs en startdatum geven jou de keuze om je aannemer vast te leggen. De verschillende aannemers vastleggen vóór het ruwbouwwerk start, brengt rust in de werfplanning en het financiële overzicht. 

Wij maken voor jou alle contracten op met de aannemers. Zo krijgen ze dezelfde noodzakelijke informatie. Als allerlaatste zetten we het aanbestedingsplan om in het uitvoeringsplan. De laatste puntjes op de i: laatste wijzigingen, stabiliteits- en epb-studie verwerken.

Tijd voor een gesprek.