Van bouwaanvraag tot uitvoeringsplan

Eerste hulp bij administratie 


P.Lan staat in voor de opmaak van het digitale bouwaanvraagdossier. Heb je hulp nodig bij het raadplegen van je dossier in het omgevingsloket? Geen probleem, we helpen je met plezier op weg. In afwachting van de bouwaanvraag, zetten we ook het aanbestedingsdossier op orde.

We bespreken welke materialen jouw voorkeur genieten, daarnaast worden verschillende leveranciers gecontacteerd en vastgelegd. Zo wordt de tijd waarin we wachten op alle officiële documenten nuttig en optimaal besteed. 

 

Van contact…


We contacteren verschillende aannemers, vergelijken de prijzen onderling en leggen ze naast onze ramingskosten. Deze prijsvergelijking vermeldt ook de datum waarop de ruwbouwaannemer van start gaat. Aan de hand van de prijs en de startdatum kies jij de aannemer van jouw voorkeur. 
De verschillende aannemers vastleggen vóór het ruwbouwwerk begint, brengt rust in de planning en het financiële overzicht.
 

… naar contract 


P.Lan maakt voor jou alle contracten met de aannemers op. Op die manier krijgen alle betrokken partijen dezelfde informatie en is er uniformiteit in de communicatie. Tenslotte zetten we het aanbestedingsplan om in het uitvoeringsplan, met daarin de laatste puntjes op de i: eventuele laatste wijzigingen, een stabiliteitsstudie en de epb-resultaten. 

Tijd voor een gesprek.